Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Τι είναι η αγάπη;


Αναρωτήθηκες ποτέ αν έχεις αγαπήσει ποτέ πραγματικά;

Μήπως ότι εσύ φαντάζεσαι για αγάπη είναι μόνο και μόνο η δική σου ανάγκη να είσαι πλάι μου;
Εγώ σε αγάπησα γιατί ήθελα ναι είσαι καλά, για να σε περιποιούμαι, να για γίνω καλύτερη μέσα από εσένα. Να μάθω μέσα από εσένα.
Εσύ όμως;
Απάντησε μου, δώσε μου μια λύση, ένα νόημα για όλα αυτά που έκανες.
Φεύγεις και με κοιτάς με μάτια γεμάτα από θλίψη και μου δηλώνεις ότι με αγάπησες.
Τι σημαίνει αγάπη για εσένα;
Πόνεσα σαν σε είδα έτσι. Πιέζεσαι καρδούλα μου και δεν το θέλω. Θέλω να ζεις αρμονικά με το μέσα σου. Εγώ τι ήμουν όμως για εσένα αυτό πες μου και θα γυρίσω την πλάτη μου στην αγάπη που σου έχω μια για πάντα.
Μη κατεβάζεις το βλέμμα σου, απλά μίλησε μου, απλά δώσε μου μια εξήγηση. Φεύγεις γιατί δεν με αγαπάς; Με αγάπησες ποτέ;
Αγάπη άγγελε μου, είναι να δίνεις και όχι να παίρνεις. Να φροντίζεις να είναι ο άνθρωπος σου πάντα ευτυχισμένος και ο πόνος του να γίνεται πόνος σου. Να ζεις για να αναπνέει εκείνος. Αγάπη δεν είναι το σεξ, αγάπη δεν είναι να τρέφουμε τον εγωισμό μας με την αδυναμία του συντρόφου μας.
Δεν έχεις όμως τι να πεις. Με κοιτάς αλλά δεν έχεις τι να πεις. Όχι, μην δακρύζεις. Ίσως κάποτε σου δοθεί η ευκαιρία να αγαπήσεις πραγματικά.
Εγώ όμως θα λείπω. Δεν θα είμαι δίπλα σου. Ότι είχαμε τελείωσε. Αλλά επέτρεψε μου να σε αγαπώ και δεν θα σε ενοχλήσω ξανά ποτέ…


Της συγγραφέως Κατερίνας Κονίτσα Σωπύλη