Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Ο Γιώργος Ψάλτης, απαντά στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Ο Γιώργος, αφήνοντας για λίγο το μικρόφωνο του REAL FM...
 ήρθε στην αυλή μας χαμογελώντας καθώς θυμήθηκε τα παιδικά του χρόνια, τότε στις γειτονιές της Ραφήνας, που οι μανάδες έβγαιναν στα μπαλκόνια και μας φώναζαν για να μαζευτούμε από το παιχνίδι και την κουβέντα με τις ώρες!!!

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Από τα παιδικά χρόνια μου χουν λείψει οι ατέλειωτες βρες παιχνίδι με τους κολλητούς μου στην γειτονιά μου στην Ραφήνα... τότε που οι μανάδες έβγαιναν στα μπαλκόνια και μας φώναζαν για να μαζευτούμε...

Τι είναι για εσάς οι φίλοι; Φίλοι το α και το ω της ζωής μας... Φίλοι είναι ελάχιστοι και σίγουρα είναι αυτοί που επιλέγεις για να πεις τα μυστικά σου, να κάψεις λέγοντας τους τα εσώψυχους σου χωρίς να ντρέπεται...

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει; Ναι, θα συγχωρούσα εύκολα αλλά και εμένα ελπίζω να με έχουν συγχωρέσει.... Γιατί ήμουν Σκανδαλιδης...

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας; Θεία δώρα... Μεγάλη λέξη... Όσο μεγαλώνω ακούω περισσότερο και κυρίως πιο προσεκτικά αυτά που μου λένε...

Τι είναι για εσάς η δυστυχία; Δυστυχία είναι να έχεις προβλήματα υγείας. Όλα τα αλλά διορθώνονται... Η υγεία όταν την έχουμε δεν της δίνουμε σημασία...

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα; Γεμάτος ελαττώματα είμαι... Από που να αρχίσω... Το πιο εύκολο λαίμαργος...

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε; Δεν καλοπιάνετε η μοίρα. Προετοιμάζεται απλά για να την αντιμετωπίσεις... Γιατί αν αρχίσουν τα σκαμπίλια δεν σταματούν...

Τι είναι για εσάς η ευτυχία; Ευτυχία είναι τα λίγα και αναγκαία... Καλοκαίρι ευτυχία είναι να ξυπνάς και να απολαμβάνεις μια θάλασσα, χειμώνα ευτυχία είναι να απολαμβάνεις ένα ορεινό τοπίο χιονισμένο, πάντα με την παρέα που διαλέγεις

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας; Αυτό είναι πρόβλημα. Επειδή δεν εκδηλώνομαι εύκολα κάποιοι το παρεξηγούν. Οι γνωστοί και φίλοι που με γνωρίζουν απλά καταλαβαίνουν από τα ματιά μου...

Έχετε κλάψει ποτέ στη ζωή σας; Πολλές φορές έχω κλάψει, είτε για μικρά είτε για μεγάλα... Όταν έφυγε η μάνα μου έκλαψα μόνος μου σε μια άκρη ενός ψυχρού νοσοκομείου...

Έχετε προδώσει ποτέ την εμπιστοσύνη του άλλου; Νομίζω ότι δεν έχω προδώσει, αλλά είναι η δική μου πλευρά. Νομίζω ότι κάποιοι το έχουν νιώσει από τη δική τους πλευρά. Αλλά αν το έχω κάνει τους ζητώ συγγνώμη...

Έχετε μετανιώσει ποτέ για κάτι; Πολλές φορές έχω μετανιώσει και γι’ αυτά που έκανα και για αυτά που δεν έκανα.... Η ζωή μου είναι σύνολο λαθών συνήθως που γίνονται εμπειρίες.

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας; Πάντα, είμαι από αυτούς που βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο...

Τι συναίσθημα σας δημιουργεί η καθημερινότητα; Η καθημερινότητα σήμερα είναι εξαιρετικά δύσκολη για ένα κομμάτι των συμπατριωτών μας... Και δεν μπορείς να τα βλέπεις τα πράγματα αισιόδοξα όταν οι δίπλα σου δυστυχούν. Απλά προσπαθείς να βοηθήσεις. Χωρίς να το διαφημίσεις...

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό; Ραδιόφωνο όλο το 24ωρο 7 μέρες την εβδομάδα. Απολαμβάνω την επαφή μου με τον κόσμο και αυτό βγαίνει στις εκπομπές κάθε Παρασκευή Σάββατο και Κυριακή πρωί στον Real FM

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας; Την δυνατότητα να ξυπνώ αξημέρωτα και να είμαι κεφάτος.... Και να μπορώ να το μεταδίδω στους ακροατές...

Ποιο βιβλίο θα θέλατε να είχατε γράψει; «Τον γύρο του κόσμου σε 80 μέρες» του Ιουλίου Βερν ( είμαι λάτρης των ταξιδιών)

Σε ποια ταινία θα θέλατε να ήσασταν πρωταγωνιστής; Πρωταγωνιστής σε ταινία? Σε καμιά δεν κάνω για ηθοποιός...

Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι; «Σου σφυρίζω για να βγεις σου σφυρίζω…» και σιγομουρμούρισε τον δικό μας σκοπό...

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας; Δεν έχω γούρια πια... μεγάλωσα...

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα; Η αγαπημένη ατάκα: Σε καλό δρόμο είμαστε...
Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή; Ένα νομό έχει ανάγκη αυτή η χώρα: να εφαρμόζονται οι νόμοι...

Ποιόν από τους πολιτικούς μας, θα θέλατε να τον δείτε ως ήρωα σε καρτούν; Ας αφήσουμε τους πολιτικούς και να μιλήσουμε σοβαρά...

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους; Μην τους γυρίσει το μάτι τους... Αυτό φοβάμαι από τους ανθρώπους... Και μου έχει τύχη να δω τέτοιες περιπτώσεις...

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε; Ζώο; Σκύλος, μ αρέσουν τα σκυλιά.... Και ας ήμουν και του δρόμου...

Πιστεύετε στα όνειρα; Όνειρα τώρα πια όχι, πιο νέος ίσως...

Τι κάνετε πριν πέσετε το βράδυ για ύπνο; Τίποτα, απλά κοιμάμαι, εύκολα μάλιστα για να έχω εγερτήριο στις 3 τα ξημερώματα...

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε; Να κάνει στην ζωή του αυτό που αγαπά και ονειρεύεται και όχι αυτά που προσπαθούν να τον πείσουν η οικογένεια του... να προσπαθεί να υλοποιήσει τα όνειρα του. Η ζωή είναι μια και μοναδική...




Γεννημένος στα τέλη της δεκαετίας του 70, μετά τις λυκειακές σπουδές, φοίτησε σε σχολή δημοσιογραφίας.
Μετά την ολοκλήρωση τους ξεκίνησε να εργάζεται στον ραδιοφωνικό σταθμό Flash 961.
Στην συνέχεια από τον Φεβρουάριο του 1993 μετακινήθηκε στον Σκαι 100.3 όπου και παρέμεινε για μια εικοσαετία.
Από τον Σεπτέμβριο του 2013 συνεργάζεται με τον Alpha 98.9.
Στον Real fm ξεκίνησε συνεργασία τον Σεπτέμβριο του 2014
Πέρασε από όλα τα στάδια του ραδιοφώνου, ρεπορτάζ, παραγωγή δελτίου ειδήσεων, σύνταξη και εκφώνηση δελτίων και στην παρουσίαση εκπομπών.
Έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες και έχει παρουσιάσει ενημερωτικές εκπομπές στην τηλεόραση του Σκαι.
Είναι παντρεμένος με την Λιάνα Τόλιου και έχει δυο παιδιά, τον Θάνο και την Έλενα.

(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)