Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Οι φράσεις που δεν θα πουν ποτέ τα ζώδια…


Αυτά είναι τα πράγματα που δεν θα ακούσεις τα ζώδια...
να λένε ποτέ. Ούτε αν τους βάλεις το μαχαίρι στον λαιμό.
Τα ζώδια, όπως έχουμε γράψει πολλές, πολλές φορές, έχουν πολύ ξεχωριστές προσωπικότητες. Και πολύ ξεχωριστές προτιμήσεις, συμπάθειες, αντιπάθειες… Και υπάρχουν μερικά πράγματα που είναι απλώς ανεπίτρεπτα. Κι αυτή είναι μία λίστα με ανεπίτρεπτα πράγματα. Ταυτιστείτε ελεύθερα…

Κριός
-Ναι, μπορείς να ηρεμήσεις και να το συζητήσουμε μετά…
-Άσε με να το σκεφτώ λίγο…
-Προφανώς και η αγαπημένη μου στάση είναι το ιεραποστολικό!

Ταύρος
-Χμμ, πολύ ακριβό δεν είναι αυτό; Ας ψάξουμε κάτι φτηνότερο.
-Όχι, δεν θέλω άλλο, χόρτασα!
-Ναι, είμαι διατεθειμένος να συμβιβαστώ.

Δίδυμοι
-Έχει πολύ κόσμο εδώ, νιώθω άβολα.
-Συγγνώμη, δεν με ενδιαφέρει το χαλαρό σεξ.
-Ναι, ενδιαφέρομαι να ακούσω περισσότερα για τα χόμπι σου…

Καρκίνος
-Θέλω να μείνω λίγο μόνος…
-Μπορείς να με αφήσεις στην ησυχία μου;
-Δεν θέλω να μιλήσω! Άσε με!!!

Λέων
-Μωρέ, το λες υπερβολικό αυτό που φοράω;
-Μπορούμε να πάμε κάπου πιο χαλαρά;
-Φοβάμαι.

Παρθένος
-Δεν ξέρω τι να κάνω, ειλικρινά…
-Προφανώς και δεν χρειάζεται να βγάλεις τα παπούτσια σου!
-Όχι, σοβαρά, μην τα βγάζεις, θα καθαρίσω το Σάββατο!

Ζυγός
-Τώρα θα μιλήσω για τα προβλήματά μου.
-Τώρα θέλω να μου μιλήσεις για τα προβλήματά σου.
-Συγγνώμη.

Σκορπιός
-Σε συγχωρώ.
-Σοβαρά, σε συγχωρώ.
-Γιατί τρέμεις; Αφού είπα ότι σε συγχωρώ!

Τοξότης
-Ε, δεν νομίζω ότι πρέπει να πιώ κι άλλο…
-Λέω να κάτσω μέσα σήμερα.
-ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

Αιγόκερως
-Συγγνώμη, άργησα να ξυπνήσω.
-Όχι, δεν χρειάζομαι διακοπές.
-Όχι, η ζωή μου δεν καταρρέει, κομμάτι-κομμάτι.

Υδροχόος
-Αυτό εμένα μου φαίνεται περίεργο τώρα.
-Ναι, ξέρω τι λέω, και πού θέλω να καταλήξω.
-Λατρεύω τις ομαδικές δραστηριότητες!

Ιχθείς
-Έχω ενέργεια.
-Έχω όρεξη.

-Πάμε να κάνουμε πράγματα; (in2life.gr)