Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

«Στο καλύβι του Αρία»… στην προθήκη της αυλής μας!!!


Μέσα μου φούντωσε μια απελπισμένη απόφαση...
Εγώ δεν θέλω να ζήσω σαν αυτή τη γυναίκα, τη χωριανή μου. Δεν θέλω να ζήσω σαν τη μάνα μου, ούτε σαν τη θεια μου (...) Εγώ ήθελα να ζήσω διαφορετικά, έτσι που να μ' αρέσει η ζωή, αλλά πώς; που; με ποιο τρόπο; Ήμουν φτωχιά. Ήμουν θηλυκό. Ήμουν η θυγατέρα του Κοκόλη. Κι όμως μια περίεργη απόφαση μ' έκανε να σηκώνω το κεφάλι ψηλά, να σφίγγω τα δόντια και να σκέφτομαι: Εγώ θα ζήσω καλύτερα! Πρέπει να ζήσω καλύτερα!

Η πορεία ενός κοριτσιού προς την ατομική ελευθερία και πραγματοποίηση των ονείρων του κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, στην Κέρκυρα, στις αρχές του εικοστού αιώνα. Ολόκληρη η συνταρακτική ιστορία της εποχής αυτής περνάει μέσα από την εμπειρία ενός παιδιού. Με λαογραφικά στοιχεία, μια τίμια και τρυφερή διήγηση από μια νέα γυναίκα, που αποφάσισε να παλέψει μέχρι θανάτου, για να πετύχει το στόχο της για ευτυχία και αξιοπρέπεια. Μια ιστορία που θα ήταν απίστευτη, αν δεν ήταν αληθινή. Ένα μήνυμα αισιοδοξίας και αγάπης για τη ζωή.