Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Καλημέρα 2017...


Για πρώτη φορά μετά από χρόνια έκανα Πρωτοχρονιά...
κοντά στη θάλασσα σε ξενοδοχείο!
Ήταν υπέροχα, διαφορετικά και όμορφα! Άλλη παρέα, δώρο το ταξιδάκι, ξενοδοχείο, περιποίηση χαρά Θεού, έφυγε ο χρόνος ήρεμα και γλυκά και μπήκε ο νέος με σαμπάνια, καταπληκτικό φαγητό, πολύ γέλιο, τραγούδι και χορό!
Φανταστική μπάντα και μετά στη δίπλα αίθουσα μπουζούκια… Τί να σας λέω, κυρίες με όμορφα φορέματα, καλοντυμένοι κύριοι, άλλη κατάσταση, διαφορετική!
«Καλή χρονιά» φωνάξαμε όλοι, όταν άλλαξε ο χρόνος και αρχίσαμε τα φιλιά και τις ευχές και ξάφνου κάποιος μυ τραβά κοντά του και με φιλάει... κανονικά... με γλώσσα...
Η αναπνοή του μύριζε υπέροχα, σαμπάνια και τσιγάρο και φιλούσε Φανταστικά!!!
Όταν με άφησε έχασα τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου
«Καλή μας χρονιά, όμορφη μου κυρία…»
«Μα τί... ναι. Καλή μας χρονιά... είστε?»
«Το μέλλον σου…», μου απάντησε γελαστός και με ξαναφίλησε.
Μετά συστήθηκε στη παρέα μου και μας σύστησε τη δική του…
Όλη την υπόλοιπη βραδιά την περάσαμε όλοι μαζί. Ήταν πολύ καλά, χρόνια είχα να περάσω τόσο υπέροχα…
Μάλλον η νέα χρονιά θα’ ναι, από ότι δείχνει φανταστική!
Α, ναι τον λένε Γιώργο και ξυπνήσαμε αγκαλιά την πρώτη μέρα του 2017!
Πρωινό στο κρεβάτι και... ίσως να’ ναι το μέλλον μου
Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμένη, υγιή, χαρούμενη, καλότυχη, ελπιδοφόρα, αγαπησιάρικη και άκρως ερωτική χρονιά!
Χουχουλιάζω σε μια πολύ ζεστή και δυνατή αγκαλιά!

«Ευχαριστώ νέε χρόνε, καλώς ήρθες!»