Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Ο Νίκος Αναγνωστόπουλος απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Ένας νέος ελπιδοφόρος καλλιτέχνης μας άνοιξε την ψυχή του και μας μίλησε...
για όλα εκείνα που τον έφτασαν να είναι αληθινός και να γεύεται πλέον δικαιωματικά, τη δόξα που του αναλογεί…  

Ποια γεύση, σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Αυτό που μου έχει λείψει είναι η άγνοια, η αθωότητα. Πόσο ανέμελα και χαρούμενα ήταν τα όλα ποτέ δεν θα ξανά νιώσω έτσι !!!

Ο «θεατρίνος» στην οικογένεια, ποιος ήταν;
Η μητέρα μου Μακραν. Ο μεγαλύτερος θεατρίνος ποτέ βέβαια δεν ασχολήθηκε με αυτό, αλλά για να καταλάβετε μια μέρα μου είπε εγώ γίνομαι χαλί να πατήσεις πάνω σε μια κουβέντα μας και φανταστείτε είχε ξαπλώσει στα πλακάκια της κουζίνας.

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;
Οι πολλές ανασφάλειες που είχα στο να αποδείξω τι είμαι στους άλλους και μέσα από την υποκριτική ένιωθα άνετα !!

Τι σας έκανε να συμμετέχετε σε αυτή την παράσταση; 
Οι δυσκολίες του έργου και του ρόλου σε συνδυασμό με το βάρος και την ευθύνη  του πρωταγωνιστή!

Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Πρέπει να περιλαμβάνει πολύ δουλειά, πολύ  λεπτομέρεια, βάθος, αλήθεια και πάνω απ’ όλα ψυχή, σε σημείο που να χάνεσαι !

Πως φαντάζεστε το μέλλον της δουλειάς σας μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Να είμαστε καλά, να προσπαθούμε πολύ ή λίγο. Πάντως το μέλλον είναι δύσκολο…

Η τηλεόραση βοηθάει στην προβολή του ηθοποιού ή τον φθείρει άμεσα;
Ο κάθε άνθρωπος ο οποίος είναι και ηθοποιός το βιώνει διαφορετικά όλο αυτό. Πάντως βοηθάει στη προβολή, αλλά και στη φθορά!!

Την Ελλάδα με ποια ταινία θα την ταυτίζατε;
Το τέλος του κόσμου 

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας δεν πηγαίνει θέατρο;
Δεν το έχει στις συνήθειες του. Πιστεύω δεν είναι ότι δεν θέλει, αλλά δεν του έρχεται στο μυαλό !!!

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής, ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
Η Αντιγόνη του Σοφόκλη, γιατί έρχεται αντιμέτωπη με το δίλημμα ανάμεσα στον κρατικό νόμο και τον ηθικό νόμο. 

Ποιο ρόλο θα θέλατε να παίξετε;
Τον Άμλετ 

Ποιο είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Δεν πιστεύω σε αυτά αν και το πορτοφόλι μου είναι γεμάτο με Φυλακτά..

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα; 
Γεια σου με λένε Νίκο…

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;  
Μου αρέσουν όλες με τον Κώστα Βουτσά 

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Τι παιδί όμως είναι αυτό. Πάντα έχω καλές συμβουλές… Η καλύτερη είναι να μιλάς  και να συμπεριφέρεσαι όπως νιώθεις πάντα με κάθε κόστος !!!



Γεια σας, είμαι ο Νίκος Αναγνωστόπουλος. Τελείωσα το 2012 τη δραματική σχολή «Πράξη 7». Το 2014 έπαιξα στην παράσταση «Η ζωή μου στη τέχνη» που πήγε δυο σεζόν. Μετά ήρθε η παράσταση «Στα σκοτεινά -making movies», για να κάνω στη συνέχεια ένα παιδικό.
Στη πορεία ήρθε μια πολύ όμορφη συμμετοχή στη παράσταση «Οι ένοχοι» της Μαίρης Βιδάλη.
Φέτος είμαι «Στο κόκκινο μελίσσι» στο θέατρο «Πόλη»
Αυτές είναι μερικές από τις δουλειές μου στο θέατρο και είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είναι πολύ ιδιαίτεροι ρόλοι που μου έδωσαν εμπειρία !!


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)