Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Ο Γιάννης Αγριόμαλλος απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Αν και λακωνικός στις απαντήσεις του ο Γιάννης, μέσα από αυτή την κουβέντα...
μας έδωσε το «στίγμα» των δικών του σκέψεων, αλλά και το πως αντιλαμβάνεται την καθημερινότητα…  
Ποια γεύση, σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Τα κρουασάν από τον φούρνο που μου έφερνε η γιαγιά μου.

Ο «θεατρίνος» στην οικογένεια, ποιος ήταν;
Όλοι.

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;
Μια παράσταση στην τρίτη λυκείου.

Τι σας έκανε να συμμετέχετε σε αυτή την παράσταση; 
Πήγα στο κάστινγκ και με πήραν.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Καλό κείμενο και καλοί συντελεστές.

Πως φαντάζεστε το μέλλον της δουλειάς σας μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Όπως και όλου του κόσμου. Δύσκολο.

Η τηλεόραση βοηθάει στην προβολή του ηθοποιού ή τον φθείρει άμεσα;
Αν κάνω θα σας πω.

Η εξουσία πιστεύετε, είναι ένα ασύνθετο μπουλούκι ή ένας σπουδαίος θίασος;
Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση.

Την Ελλάδα με ποια ταινία θα την ταυτίζατε;
Δεν το έχω σκεφτεί.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας δεν πηγαίνει θέατρο;
Ίσως προτιμά άλλους τρόπους διασκέδασης.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής, ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
Όλες. Δεν μπορώ να διαλέξω κάποια.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Δεν έχω αγαπημένους. Μου αρέσουν αρκετοί.

Ποιο ρόλο θα θέλατε να παίξετε;
Κάποιον που να με έφερνε στα όρια μου.

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Δεν έχω.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Ούτε ατάκα έχω.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Δεν έχω.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να ονειρεύεται. Και να μην σταματήσει ποτέ να κυνηγάει τα όνειρα του.



ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΑΝΝΗ ΑΓΡΙΟΜΑΛΛΟ ΕΙΜΑΙ 29 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ. ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ‘’ΑΝΩΤΕΡΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΤΡΑΣ’’ ΤΟ 2013.
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙ. ΜΙΛΑΩ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ. ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΑ. ΑΝ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΡΩΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΧΑΙΝΩ. ΕΚΤΙΜΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΑΝ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟΣΟ.
ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1000 ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ! ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΤΗΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ. ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΑΝΩ. ΤΡΩΩ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΜΟΥ.


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)