Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Ποιήτρια η Στέλλα Μπεζεντάκου!!! Θα εκδώσει συλλογή…

Της ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑΣ ΤΡΙΑΝΤΟΥ - ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ FREDDO


Ήρεμη και κατασταλαγμένη, ίσως στην καλύτερη φάση της ζωής της...
η Στέλλα Μπεζεντάκου μιλά για όσα την πίκραναν αλλά και για τα μελλοντικά σχέδια της που είναι πολλά! Ετοιμάζεται να εκδώσει την δική της ποιητική συλλογή, κάνει δημόσιες σχέσεις σε καφετέρια, ετοιμάζει νέο τραγούδι και ανοίγει τα φτερά της στον χώρο της ηθοποιίας! Όλα αυτά ενώ παράλληλα ζει  τον απόλυτο έρωτα στο πεθερό του συζύγου της  Χρήστου Γκίκα που την στηρίζει σε όλες τις επιλογές της!
Στέλλα πώς  περνάς αυτή τη περίοδο;
«Είμαι ευτυχισμένη και ισορροπημένη. Περνώ ήρεμα πολύ κοντά στη φύση και στην εσωτερική μου αναζήτησή. Διαβάζω αρκετά επενδύοντας στη γνώση και φροντίζοντας  το πνεύμα μου πλέον, όσο και το σώμα μου. Γυμνάζομαι καθημερινά και ζωγραφίζω τον ελεύθερο χρόνο...»
Σου λείπει ο χώρος της σόουμπιζ;
«Δεν μου λείπει ο κόσμος της σόουμπιζ γιατί υπάρχω και μέσα στον κόσμο της σόουμπιζ. Απλώς δεν υπάρχω  μόνο σε αυτόν όπως παλιά. Έχω κάνει τις επιλογές μου συνειδητά και είμαι στην προνομιούχο θέση να κρατώ ότι θεωρώ ωφέλιμο και να πετάω τη σαβούρα που έρχεται και προσκολλάται  τις περισσότερες φορές χωρίς την άδεια μας  και με την ανέχεια μας. Ο κόσμος της σόουμπιζ είναι όντως ψεύτικος, αλλά αν εσύ είσαι αυθεντικός μπορείς να επιβιώσεις και να πετύχεις... χωρίς να χάσεις τον εαυτό σου. Δεν αναλώνομαι πια άσκοπα»
Ποια η σχέση σου με τον Θεό;
«Είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη. Ο Χριστιανισμός είναι τρόπος σκέψης και κατ επέκταση τρόπος ζωής. Το πως αντιδράς και σκέφτεσαι στην καθημερινότητα σου έχει απόλυτη σχέση με την Πίστη σου»
Πληρώθηκες καλά για τις γυμνές φωτογραφήσεις σου;
«Πληρώθηκα παρά πολύ καλά. Τότε πλήρωναν πολλά χρήματα για να εκθέσεις το κορμί σου. Η αλήθεια είναι πως δεν το έκανα μόνο για τα χρήματα. Θεωρώ πως ήταν μια λάθος κίνηση που στην πορεία της ζωής μου, μου βγήκε σε καλό. Σε νεαρή ηλικία είμαστε εκτός από ανώριμοι και παρορμητικοί. Ποιος δεν έχει κάνει λάθος;»
Πιστεύεις πως σου φέρθηκαν σκληρά όταν ήσουν στα «φώτα»;
«Όταν ήμουν στη δημοσιότητα  κάποιοι θέλησαν να  με κανιβαλήσουν   στο βωμό της τηλεθέασης. Αυτό συνέβαινε γιατί η σχέση αυτή ήταν άνιση. Ο άλλος έχοντας την θέση του μπορούσε να κρίνει και να κατακρίνει ανά  πάσα στιγμή κάνοντας υποτίθεται την "δουλειά" του.  Εγώ από την άλλη δεν είχα "πλάτες". Ευτυχώς ο κόσμος έχει φοβερή αντίληψη για αυτό και μπόρεσα να επιβιώσω ως τώρα  Όλα τα οφείλω στον κόσμο.... στην αγάπη του»
Με ποιό τρόπο θεωρείς πως σε  εκμεταλλευτήκαν ;
«Κοίτα, το ότι είμαι καλοπροαίρετη δεν σημαίνει πως είμαι και θύμα .Αυτό κάποιοι το μπέρδεψαν. Θεωρώ λοιπόν πως  την εποχή των trash εκπομπών της, έκαναν τα πάντα για να έχουν νούμερα. Τις περισσότερες φορές
Είχε όλο αυτό επιπτώσεις σε σένα;
«Ναι,  πάθαινα κρίσεις πανικού. Την πρώτη φορά δεν ήξερα τι μου συνέβαινε νόμιζα πως πεθαίνω. Για όσους έχουν βιώσει κάτι τέτοιο γνωρίζουν πως τα συμπτώματα είναι όπως της ανακοπής.  Πιεζόμουν πολύ, μπούκωσα μέχρι που ο οργανισμός μου αντέδρασε με αυτό το τρόπο. Από την άλλη όλη αυτή η εμπειρία με έκανε να δώ τα πράγματα με άλλο μάτι . Αναθεώρησα και ξεχώρισα το αληθινό από το δήθεν. Έθεσα νέους στόχους ουσιαστικούς και ωρίμασα»
Με τι ασχολείσαι αυτή τη περίοδο;
«Κάνω ρr σε γνωστό καφέ και ετοιμάζομαι να ασχοληθώ με το πακέτο νύφη. Θα ετοιμάζουμε την νύφη απο την κορυφή ως τα νύχια για την σημαντικότερη μέρα της ζωής της. Παράλληλα ασχολούμαι με την εκπαίδευση σκύλων»
Υπάρχει κάτι που ετοιμάζει; Τηλεοπτικό ή κάτι άλλο;
«Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να εκδώσω μια συλλογή ποιημάτων που γράφω από ηλικία 16 ετών ...Πρόσφατα ανάρτησα  στο διαδίκτυο ένα ποίημα μου και δέχτηκα πολύ καλές κριτικές και ταυτόχρονα αμφισβητήσεις για το αν το έγραψα εγώ .Γράφω μόνο όταν το αισθάνομαι  γιατί εκείνη την στιγμή εκφράζεται η ψυχή μου. Συνήθως  γράφω σε περιόδους έντονης μοναξιάς... και νοιώθω γεμάτη. Επίσης έχω δεχτεί πρόσφατα πρόταση να παίξω σε μια ταινία μικρού μήκους αλλά δεν θα ήθελα να επεκταθώ σε αυτό .Θα ήθελα πολύ να πραγματοποιήσω το όνειρο μου να πάω σε μια δραματική σχολή και μπορεί να το τολμήσω σύντομα. Το σίγουρο είναι ότι ετοιμάζω ένα τραγούδι διαδικτυακά επειδή μου το ζητούν επίμονα οι fun μου...»
Πόσο σε άλλαξε ο γάμος;
«Ο γάμος δεν με έχει αλλάξει καθόλου. Με έχουν αλλάξει εμπειρίες ζωής και τα χρόνια που περνούν και με ωριμάζουν. Όπως επίσης και η συνάντηση μου στην ζωή με το άλλο μου μισό . Ο Χρήστος είναι ένας άνθρωπος που εκτός ότι τον αγαπώ, τον θαυμάζω και απεριόριστα»
Σε πονάει που δεν έχεις γίνει μητέρα;

«Με στεναχωρεί αλλά θεωρώ πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο που Εκείνος γνωρίζει πολύ καλύτερα από μας. Δεν θα ήθελα να επέμβω στο θέλημα Του. Αν μείνω έγκυος θα ήταν μεγάλη ευλογία για μένα». Επίσης  ο σύζυγος μου έχει δυο υπέροχα παιδιά που τα αισθάνομαι σαν δικά μου. Μεγαλώνουμε μαζί....»