Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Η Εύη Καφούρου, απαντά στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!

«Η οπτική γωνία αλλάζει με την ενηλικίωση και αποκτάμε χαρακτηριστικά που μας βοηθούν να ανταπεξέλθουμε στην καθημερινότητα...», ήταν μια κουβέντα που μας είπε και από άρχισαν όλα…


Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Πολλά .... κυρίως η ανεμελιά και η αισιοδοξία που βλέπει ένα παιδί τα πράγματα.
Η οπτική γωνία αλλάζει με την ενηλικίωση και αποκτάμε χαρακτηριστικά που μας βοηθούν να ανταπεξέλθουμε στην καθημερινότητα...

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Γενικά ως παιδί λάτρευα τα παραμύθια ... είχα μια ιδιαίτερη αγάπη όμως στον παπουτσωμένο γάτο και λίγο πιο μεγάλη στον μικρό πρίγκιπα που θεωρώ οτι έχει να δωσει πολλά σε όσους το διαβάζουν....

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει;
Εξαρτάται.... από το ποιός είναι αυτός ο κάποιος, και πόσο τον αγαπάω και γω....
Νομίζω έτσι γίνεται συνήθως.... συνήθως ομως ναι συγχωρώ... μου παίρνει χρόνο αλλά το κάνω.... φυσικα παίζει ρόλο και πόσο σημαντικό ειναι αυτό που έχει γινει....
Για μικροθεματάκια δεν αξίζει να χαλιέται κανείς ..... αυτό πιστεύω.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω εγώ αυτα συνήθως τα ξέρουν αυτοί που σε ζουν...
Απλά θεωρώ σημαντικό οτι είμαι εχέμυθη , και καλή φιλη ... αλλά όπως είπα αυτά τα ξέρει ο κύκλος του καθενός.... δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ....

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Μερικές φορές βιάζομαι να βγάλω αποφάσεις .... επίσης δεν ξεχνάω εύκολα.... βέβαια με τα χρόνια αυτό το έχω καλυτερεύσει όσο μπορώ....

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Φαντάζομαι ο,τι κάνει όλος ο κόσμος ....  θα αγωνιζόμουνα.....

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Με το να είμαι δίπλα σε όσους αγαπώ... να νοιάζομαι γι’ αυτούς να θέλω το καλύτερο για κείνους  και να προσπαθώ γι’ αυτό....

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Θεωρώ πως ναι ...  έχω περάσει αρκετές δυσκολίες ..... οπότε για να αντέχω, σημαίνει οτι είμαι αισιόδοξη .... επίσης έχω δίπλα μου δικούς μου ανθρώπους που θεωρώ τύχη που είναι κοντά μου και αν χρειαστεί εχουν δείξει πως με στηρίζουν....

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Έχω δώσει σε κάποιον εκδοτικό ένα παραμύθι... σύντομα θα εκδοθεί....

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Τα συναισθήματά μου για τους δικούς μου ανθρώπους, τους ανθρώπους που αγαπώ πολύ... δεν θα ηθελα ποτέ να αλλάξει το παραμικρό στην ζωή μου ....

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Γενικά είμαι λάτρης του παλιού ελληνικού κινηματογράφου.... δεν μπορώ να ξεχωρίσω.... μεγαλώσαμε με τις ελληνικές ταινείες και καθε μια έχει την αξία της.


Ποιο είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Το πιστεύετε πως δεν έχω; Πραγματικά δεν έχω αγαπημένο αντικείμενο....
Δεν συνδέομαι με κατι αψυχο συναισθηματικά.... μόνο με ανθρώπους.....

Ποια είναι η αγαπημένη σας ατάκα;
Συνήθως λέω συχνά τις φράσεις και ( οχι ατάκες ) , όντως, θα δείξει, τα’ λεγα εγω...

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Έχω πάψει από καιρό να ασχολούμαι.... να φανταστείτε δεν εχω καν τηλεόραση... αγαπάω το ραδιόφωνο.... από μικρη.

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Μάλλον το δεύτερο... δεν υπάρχει λόγος να φοβηθεί τις τέχνες...  είναι ο πολιτισμός μας. Απλά λόγω της οικονομικής κρίσης, και καμια φορά από λάθος χειρισμούς  η άγνοια δεν μπορουν να προωθηθούν όσο θα έπρεπε...

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων;
Η έλλειψη παιδείας η ανασφάλεια και η χαμηλή του αυτοεκτίμηση... ξεκάθαρα πράγματα...

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Να έχουν όλοι ιατρική περίθαλψη, και ειδικούς νόμους για τους ανέργους...

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Τίποτα... απλά τον χρόνο... που αλλάζει όλους μας...

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Δεν το έχω σκεφτεί... θα της έλεγα έχω αλλη επιλογη; Θα το διαπραγματευόμουνα... χαχαχααα.

Πιστεύετε στα όνειρα;
Ως ένα σημείο... γιατί η ζωή είναι σκληρή και θέλει ρεαλισμό...

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να κυνηγήσει όσα θέλει να εκπληρώσει κάθε επιθυμία του, να αγαπά πολύ γιατι η αγαπη βρίσκει τον τρόπο να επιστρέφει σε αυτόν που την χαρίζει...

 

Η Εύη Καφούρου γεννήθηκε στο Μαρούσι Αττικής. Κατάγεται από το γραφικό νησί της Πάρου , και είναι απόφοιτη παιδαγωγικών του ΙΕΚ ΑΚΜΗ ΑΘΗΝΑΣ.
Γράφει από τα μαθητικά της χρόνια και εξέδωσε ως τώρα τις εξής συλλογές.
ΛΟΓΙΑ ΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ 2006 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΩΔΩΝΗ
ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ 2007 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΩΔΩΝΗ
ΤΑΝΚΟ ΣΤΑ ΘΡΥΨΑΛΑ ΜΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣ 2009 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΩΔΩΝΗ
ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ Ο ΑΠΟΗΧΟΣ 2011 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΡΙΩΝΑΣ

Έργα της έχουν φιλοξενηθεί στις εξής συλλογές:
ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ 2010 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΙΛΦΙΟΝ
ΓΡΑΦΗΣ ΕΡΓΑ 2011 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΡΙΩΝΑΣ
Ποιητικές της γραφές έχουν φιλοξενηθεί ανα καιρούς στα περιοδικά τέχνης
ΙΑΜΒΟΣ
ΕΝΕΚΕΝ
Επίσης συνεργάστηκε με τα περιοδικο ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ και MAG NEWS της Κύπρου . Πρόσφατα συνεργάστηκε με τον εκδοτικό οίκο Ωρίωνα και είχε δική της στήλη στο περιοδικό τέχνης και λόγου σελιδοδείκτης.
Συνολικά βραβεύτηκε 3 φορές.
Περιοδικό ΚΕΛΑΙΝΩ 2008 για το ποίημα φίλε
Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών 2009 για το πεζό " ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ "
Πανελλήνια Ένωση Συνεργασίας Νέων Λογοτεχνών ( Θεσσαλονίκη ) το 2011.


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)