Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Η Ζανέτα Κουτσάκη, απαντά στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Όπως μας αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της κουβέντας μας, με το που μπήκε στην αυλή μας, στο μυαλό της ήρθαν οι ξένοιαστοι περίπατοι στη γειτονιά, τα παιχνίδια με φίλους...

το έτοιμο φαγητό που έβρισκα πάνω στο τραπέζι και τόσα άλλα!

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Τόσα πολλά... Οι ξένοιαστοι περίπατοι στη γειτονιά, τα παιχνίδια με φίλους, το έτοιμο φαγητό που έβρισκα πάνω στο τραπέζι και τόσα άλλα!

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Ο Μπαμπαστρούμφ! Επέβαλε την τάξη στη στιγμή, όλοι σε εκείνων έτρεχαν στα δύσκολα. Αυστηρός, επιβλητικός κι όμως τόσο αγαπητός.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Η θέλησή μου να ελέγξω το χρόνο! Το μυαλό μου δουλεύει σαν τους δείχτες του ρολογιού μερικές φορές, έτσι δημιουργώ άγχος στους γύρω μου. Ειδικά σε όσους δεν είναι αρκετά συνεπείς!

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Την αγάπη για τους οικείους μου και την θέλησή μου να στέκομαι δίπλα τους, όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό κατά καιρούς.

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Ποτέ δεν πίστεψα στην μοίρα. Όταν βρίσκομαι σε κάποια δύσκολη κατάσταση, απλά ψάχνω να βρω την λάθος κίνηση που έγινε προκειμένου να μην επαναληφθεί.

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Σε άλλους προσφέροντάς τους στοργή, σε άλλους βοήθεια και σε άλλους τα πάντα!

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Φυσικά! Και μάλιστα με κεφαλαία γράμματα.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Με την διαμόρφωση κάποιων διηγημάτων,  τα οποία γράφτηκαν όταν ήμουν σε πιο μικρή ηλικία. Επίσης, με την προώθηση του μυθιστορήματος "θυμάμαι τα πάντα" που κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό από τις εκδόσεις bookstars.

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Τις αναμνήσεις μου από κάθε ηλικία.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Ομολογώ πως δεν ήμουν ποτέ λάτρης της τηλεόρασης, οπότε δεν έχω συγκεκριμένη προτίμηση.

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Αγαπημένο αντικείμενο ως γούρι δεν έχω. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι όμως, που όταν τους νιώθω πλάι μου, είμαι σίγουρη πως όλα θα πάνε καλά. Οπότε ναι, αυτοί είναι το γούρι μου! 

Ποια είναι η αγαπημένη σας ατάκα;
Σταμάτα να μιλάς, άρχισε να σκέφτεσαι.

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Η αλήθεια είναι πως δεν σπαταλώ την φαντασία μου στο μέλλον των ΜΜΕ.

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Συνδυασμός και των δυο... Από φόβο πως θα εκτεθεί αφού είναι ανίκανη να τις στηρίξει.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων;
Δεν θέλω να πιστεύω πως ο Έλληνας κάνει κάτι τέτοιο. Απλά οι λάθος επιλογές του στο παρελθόν, του στέρησαν το δικαίωμα να την ορίζει ο ίδιος.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Κάποιον ο οποίος θα είχε σχέση με την απομάκρυνση κάποιων παιδιών, από το ακατάλληλο περιβάλλον στο οποίο ζουν.

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Τίποτα χειρότερο από τον άνθρωπο!

Αν μια κακιά μάγισσα σας έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Αφού θα ήταν κακιά, σίγουρα δεν θα με μεταμόρφωνε σε κάτι όμορφο. Από όλα τα άσχημα και τα ενοχλητικά λοιπόν, διαλέγω την μύγα! Ταιριάζει στην ενεργητικότητά μου.

Πιστεύετε στα όνειρα;
Πιστεύω στα όνειρα που κάνουμε ξύπνιοι. 

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να μην βιάζεται να μεγαλώσει, να ζήσει την παιδική ηλικία του έντονα και δραστήρια, ώστε να έχει να θυμάται!



Η Ζανέτα Κουτσάκη, γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης. Είναι παντρεμένη και μητέρα τεσσάρων αγοριών. Εργάζεται ως νοσηλεύτρια και αρθρογραφεί για το site"eidisoules.gr"
Ασχολείται με την συγγραφή διηγημάτων από πολύ μικρή ηλικία. Διακρίθηκε στην πεζογραφία όταν ήταν ακόμη μαθήτρια δημοτικού, κατακτώντας το πρώτο βραβείο πεζού κειμένου σε πανελλήνιο διαγωνισμό με θέμα «Φιλία». Έκτοτε της έχουν απονεμηθεί αρκετοί έπαινοι για λοιπές συμμετοχές σε παρόμοιους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς.
Το πρώτο της μυθιστόρημα, εκδόθηκε από τις εκδόσεις bookstarsτον Φεβρουάριο του 2015 με τίτλο «Θυμάμαι τα πάντα».
Το δεύτερο κατά σειρά έκδοσης βιβλίο της, θα κυκλοφορήσει τον Ιούλιο από τις εκδόσεις Εντύποις με τίτλο «Αναμνήσεις με άρωμαespresso».
Ακόμη, έχει ολοκληρώσει μια συλλογή από είκοσι διηγήματα, διδακτικού κατά βάση χαρακτήρα.
Αποσπάσματα των έργων, καθώς και διηγήματά της, μπορείτε να βρείτε στο προσωπικό της blog.  http://zaneta-koytsaki9.webnode.gr/


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)