Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Η Νεφέλη Πόπη Ζάνη, απαντά στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Δίχως να κρύβεται πίσω από τις λέξεις και τη δήθεν κουλτούρα του ανθρώπου του πνεύματος, μας είπε πράγματα που πολλοί αποφεύγουν έντεχνα να πούνε, δείχνοντάς μας ότι όποιος σέβεται τον εαυτό του, πολεμάει για τα ιδανικά του…



Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Τα παιχνίδια στην γειτονιά και η ξεχασμένη έννοια της γειτονιάς.

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν; Η κοκκινοσκουφίτσα, με δίδαξε πως να γλιτώνω από τα δόντια του κακού λύκου.

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει; Το έχω κάνει και θα συνεχίσω να το κάνω. Συγχωρώ δεν σημαίνει ξεχνώ αλλά σημαίνει πως τα λάθη σου χωράνε με τα δικά μου. Μαθαίνω λοιπόν από αυτά και προχωράω.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας; Την υπομονή μου.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα; Ο παρορμητισμός μου.

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε; Δεν καλοπιάνω κανέναν, πόσο μάλλον την μοίρα. Αντίθετα θα της έδειχνα-ίσως το έχω κάνει ήδη-πως μπορώ και χωρίς αυτήν.

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας; Με πράξεις. Είμαι πάντα εκεί για τους ανθρώπους που αγαπάω, πρόθυμη να κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου ώστε να νιώθουν ασφαλείς.

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας; Όχι απλά υπάρχει αλλά θα έλεγα πως με χαρακτηρίζει κιόλας. Αλίμονο αν δεν ήμουν αισιόδοξη... αλίμονο!

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό; Γράφω, γράφω, γράφω!

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας; Την παιδικότητα που επιμένω να κουβαλάω μέσα μου και που ουκ ολίγες φορές με έχει σώσει από τυχάρπαστους ενήλικες.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία; "Μια ελληνίδα στο χαρέμι" με την αξέχαστη Ρένα Βλαχοπούλου. Κυρίως οι ατάκες της εν λόγω ταινίας.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας; Δεν έχω κάποιο "γούρι", ωστόσο δεν αποχωρίζομαι ποτέ το σταυρουδάκι μου το οποίο είναι για μένα ιερό σύμβολο και νιώθω την προστασία του.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ατάκα; Ψυχή βαθειά!

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε; Ελεγχόμενο, όπως και τώρα ώστε να συνεχίζεται η χειραγώγηση του λαού κατά πως θέλουν. Πιόνια ενός σάπιου συστήματος.

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει; Και τα δυο. Πως να στηρίξει κάτι για το οποίο έχει άγνοια; Και η άγνοια ως γνωστό οδηγεί στο φόβο.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων; Το βόλεμα! Ο Έλληνας κάνει δήθεν διαμαρτυρία, ίσα που να δείχνει πως θέλει κάτι καλύτερο για εκείνον και τα παιδιά του, μα στην ουσία είναι τόσο βολεμένος που λέει "ας βγάλει άλλος το φίδι από την τρύπα".

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή; Της δικαιοσύνης ώστε να τιμωρηθεί επιτέλους η υποτιθέμενη δικαιοσύνη μήπως και βλέπαμε άσπρη μέρα!

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους; Την ομπρέλα που μου δίνουν όταν βρέχει. Τους λάθος προστάτες στην λάθος στιγμή. Μην ξεγελαστώ πάλι και τους ακούσω.

Αν μια κακιά μάγισσα σας έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε; Άλογο! Αντοχή, ελευθερία, αυτονομία, δύναμη!

Πιστεύετε στα όνειρα; Ναι, μα περισσότερο σε εκείνα που βλέπω στον ξύπνιο μου. Κινητήριος δύναμη!

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε; Για τίποτα και για κανέναν να μην πάψει να είναι ο εαυτός του! Για τίποτα και για κανέναν να μην πάψει να πιστεύει στους στόχους και τα όνειρά του!



Η Νεφέλη γεννήθηκε στα Ιωάννινα το 1973 όπου και διαμένει μέχρι σήμερα.
Αρθρογραφεί στα ηλεκτρονικά περιοδικά: CityMag_online magazine,
epirusinfo.com, Double Magazine, Kiss MyGrass, Simplylife.gr, καθώς και στο προσωπικό της blog.
Έχει συμμετάσχει στο λογοτεχνικό ανθολόγιο Μια ιστορία κάθε μέρα, με το διήγημά της Οι ζωγραφιές της Μυρσίνης στο ψηφιακό έργο Φίλων Σοφίες 203 αποφθέγματα"
στο λογοτεχνικό project «25η ώρα» στο καλλιτεχνικό ημερολόγιο 2015 που διοργάνωσε "
τοβιβλίο.net" με το κείμενό της "Γεύση απο κυδώνι η ζωή κι ο θάνατος" στο συλλογικό βιβλίο Ιωάννινα – Ιστορίες της πόλης μας, με το διήγημά της «Το άλγος του νόστου».
Από τις εκδόσεις Οσελότος κυκλοφορούν τα βιβλία της Το ταγκό της ψυχής μου και Όταν μου μίλησαν οι άγγελοι… http://nefeli-pz.webnode.gr/

(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)