Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Η Ραμανδάνη Αικατερίνη, απαντά στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Της αρέσει να ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο και μάσα από τη δημιουργική γραφή της, προσπαθεί να δώσει χρώμα στην ελπίδα των ανθρώπων της διπλανής πόρτας, της κοινωνίας που δραστηριοποιείται…



Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Μου έχει λείψει η ανεμελιά, η γειτονιά, η συχνή επαφή με αγαπημένα πρόσωπα και η αθωότητα των παιδικών μου χρόνων.

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Ο πρίγκιπας κι ο φτωχός.

Τι είναι για εσάς οι φίλοι;
Είναι ένα αποκούμπι θα έλεγα κι ίσως και προσωπικοί εξομολογητές. Όχι όλοι οι φίλοι μου αλλά οι πιο στενοί μου θα έλεγα.

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει;
Αναλόγως τι θα μου είχε κάνει. Θέλω να συγχωρώ αυτούς που πραγματικά μετανιώνουν. Δεν μ΄ αρέσει να συγχωρώ τους υποκριτές και τους αχάριστους.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Την γενναιοδωρία μου και την καλοκαρδία μου.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Κάποιες φορές είμαι ευέξαπτη και κάποιες άλλες ευτυχώς για δευτερόλεπτα φωνακλού αλλά άκακη.

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Προσευχή…

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Με μια ζεστή αγκαλιά, με δοτικότητα, με ένα φιλί.

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Ναι και είναι μέρος της ζωής μου. Μ΄ αρέσει να ονειρεύομαι ένα καλύτερο αύριο.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Με διάβασμα ενός βιβλίου και γράφω ταυτόχρονα κάποιο άλλο.

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Την ψυχή μου. Και την ζωή μου όπως είναι γενικότερα.

Ποιο ρόλο θα θέλατε να είχατε υποδυθεί συνειδητά στη ζωή σας ;
Τον ρόλο του ανθρώπου που προσφέρει σε κάποιο ίδρυμα ή σε δομές για εργασία σε ανέργους.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Η Αλίκη στο Ναυτικό.

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Δεν έχω.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Δεν έχω.

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Δεν μπορώ να το φανταστώ. Μάλλον χαοτικό και ίσως μελλοντικά άνεργους.

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Από φόβο νομίζω η κάθε εξουσία φιμώνει κάθε μορφή τέχνης όταν γενικώς βλέπει να αντιστέκεται σε αυτήν.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων;
Θέλω να πιστεύω ότι οι Έλληνες δεν αφήνουν την τύχη τους στα χέρια άλλων.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Όλοι οι νόμοι να ισχύουν και να τηρούνται για όλους ίσα.

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Την διπλοπροσωπία τους, την κακία τους και την υπουλία τους.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε; Λιοντάρι.

Πιστεύετε στα όνειρα;
Όχι δεν τα πιστεύω.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να λέει πάντα την αλήθεια, να σέβεται τους γονείς του και να παλεύει για τα ιδανικά του κι ένα καλύτερο μέλλον.


Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 15- 08- 1969. Μεγάλωσα όμως κυρίως στην Θεσ/νίκη ενώ η καταγωγή μου είναι από το Πευκοχώρι της Χαλκιδικής. Τελείωσα το γενικό λύκειο Θεσ/νίκης και στην συνέχεια σπούδασα στο ΕΛ. ΚΕ. ΠΑ για δυο έτη, σε θέματα προγραμματισμού, σε ειδικά θέματα των Η/Υ καθώς και στην χρήση τους. Απέκτησα και το ECDL (Επεξεργασία κειμένου, λογιστικά πακέτα, διαδίκτυο). Στη συνέχεια απέκτησα την πιστοποίηση παρακολούθησης προγράμματος στο Καποδιστριακό (ΕΚΠΑ) της Αθήνας πάνω στην Δημιουργική γραφή. Γνωρίζω πολύ καλά την αγγλική διάλεκτο, λίγο την ιταλική και ασχολούμαι με την ποίηση από νεαρή και με την συγγραφή μυθιστορήματος από ενήλικη. Συμμετείχα σε σεμινάρια συγγραφής με εισηγήτρια την Π. Τραυλού. Βραβεύτηκα δυο φορές στην ποίηση το 2013 από το ΚΕΛΑΙΝΩ με τα ποιήματά μου: Όσο υπάρχουν άνθρωποι και θα δούμε λες. Επίσης βραβεύτηκα δυο φορές στην ποίηση το 2014 από το ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΙΚΕΛΙΑΝΑ 2014 σε δυο κατηγορίες ποιημάτων: Την μεγάλη ποιητική συλλογή των ΧΑΙΚΟΥ και την μεγάλη ποιητική συλλογή των ποιημάτων ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ. Μου αρέσουν τα ταξίδια, η λογοτεχνία κι η ζωγραφική. Δούλεψα σε διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου κατά διαστήματα καταλήγοντας ως διοικητική υπάλληλος(Γραμματέας Τμήματος Αιμοδοσίας) στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο της Αθήνας. Είμαι παντρεμένη και έχω δυο γιους. Ο σύζυγός μου είναι δημόσιος υπάλληλος. Συχνά δημοσιεύονται ποιήματά μου στο περιοδικό ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ,  στο ΚΕΛΑΙΝΩ και στην εφημερίδα ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ. 



(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)