Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Ο Ιάκωβος Βέρδης, απαντά στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Ο Ιάκωβος, αν και είναι ένας άνθρωπος που εκδηλώνει την αγάπη του δίχως να βάζει μέτρο, δεν διστάζει να πει αυτό που τον ενοχλεί, αλλά και ότι συνέχεια μαθαίνει…



Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Από τα παιδικά μου χρόνια μου έχει λείψει η ανεμελιά στη γειτονιά μου, τα παιχνίδια μας στους δρόμους ακόμα κ ο ήχος ... το κουδούνι του σχολείου
Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Ο  αγαπημένος ναύτη Ποπάϋ, αφού είναι ο Καπετάνιος! χαρακτηρίζεται από δυναμισμό, και έντονη επιθυμία να προστατέψει με κάθε κόστος την σύντροφό του κ όχι μόνον, όχι μόνο επειδή την αγαπά, αλλά επειδή θέλει να αισθάνεται ότι μπορεί να ελέγχει τις καταστάσεις.
Τι είναι για εσάς οι φίλοι;
Θεωρώ όπως για τους περισσοτέρους, είναι ο άνθρωπος που θα στεναχωρηθεί με τη στεναχώρια σου αλλά περισσότερο που θα χαρεί με την χαρά σου. Ένα τηλ/νο ή μήνυμα κ όλα είναι εντάξει.
Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει;
Έχω συγχωρέσει κ συγχωρώ ακόμα ανθρώπους που με έχουν πικράνει. Μαθαίνω ακόμα κ μέσα από αυτό.
Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Δε ξέρω αν θα το θεωρούσα Θείο δώρο, αλλά θεωρώ η ευγένεια (γενναιοδωρία, συμπονετικότητα, αλτρουισμός): Το να κάνουμε καλές πράξεις για τους άλλους, να τους βοηθάμε και να τους φροντίζουμε.
Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Βασικό ελάττωμα θεωρώ το ότι είμαι ριψοκίνδυνος. μου αρέσει η δράση και η περιπέτεια , ζω με ένταση, μου αρέσει το ρίσκο, αλλά ..παν μετρον άριστον
Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Θα τις πρόσφερα τον εαυτό μου.
Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Από το κάτι μικρό για τον άλλο που για μένα είναι μεγάλο, από το μεγάλο μου που για τον άλλον θα είναι μικρό.
Τι είναι αυτό που σας δίνει ενέργεια;
Ενέργεια θα πάρω μέσα από την αγάπη, τον έρωτα
Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Αν δεν είχα αισιοδοξία στη ζωή μου, δε θα υπέγραφα με το πλατύ μου χαμόγελο.
Τι συναίσθημα σας δημιουργεί η καθημερινότητα;
Η καθημερινότητα μου δημιουργεί ανυπομονησία για το κάτι παραπάνω.
Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Δε θα θελα να μου κλέψουν το κλειδί της επιστροφής κ της ορθοπόδησής μου.
Ποιο βιβλίο θα θέλατε να είχατε γράψει;
Πριν το εκδώσω θα σας ενημερώσω.
Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Αναγκαίο για κάποιους, κακό για εμένα.
Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Μακάρι να έχουμε μια τέχνη που η εξουσία θα θέλει να την φιμώσει.
Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων;
Τελικά ναι μας ψεκάζουν…
Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Νόμο κατάργησης μόνον κ αυτό, για να επανέλθουμε όλοι μας.
Ποιόν από τους πολιτικούς μας, θα θέλατε να τον δείτε ως ήρωα σε καρτούν;
Χα καλό! Όλοι τους είναι ένα: ο χοντρός του θησαυρού!
Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Είναι η αμνησία με τα παρακλάδια της.
Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Σε πάνθηρα θα επιθυμούσα να με μεταμόρφωνε η μάγισσα.
Πιστεύετε στα όνειρα;
Πιστεύω στα όνειρα κ προσπαθώ να τα ζω.
Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Κανείς να μη του αφαιρέσει το δικαίωμα να ονειρεύεται.


Γεννήθηκε στην Αθήνα και είναι απόφοιτος του Εθνικού Θεάτρου
2014: Βοηθός Σκηνοθέτη,  στη θεατρική παράσταση «Αγαπημένε μου Ψεύτη» σε σκηνοθεσία Αναστάση Λέρτα στο Θέατρο Τζένη Καρέζη.
2006-2013: Ραδιοφωνικός παραγωγός στο Music Radio.
2013: Συμμετοχή στην κωμική παράσταση «Εγκαίνια Στοπ».
2012: Βοηθός Σκηνοθέτη, στη θεατρική παράσταση «Γράμματα σε ένα Παιδί» σε σκηνοθεσία του Μάνου Πετούση με πρωταγωνίστρια τη Ζέτα Δούκα. 
2008- 2012: Συνεργασία και συμμετοχή σε θεατρικά εργαστήρια.
Συνεργασία με τη Θεατρική ομάδα Δήμου Πετρούπολης
Συνεργασία με τη θεατρική ομάδα Δήμου Ν. Ερυθραίας
Συνεργασία με το θεατρικό εργαστήρι «Πυξίδα»
Ενδεικτικά συμμετοχή στα έργα:
«Υστερόγραφο» σκηνική σύνθεση (2008)
«Βασίλισσα της ομορφιάς» Μαρτιν Μακ Ντόνα (2009)
«Ο Άμλετ Αυτοκτόνησε»(2010)
«Τελετή’ Παύλου Μάτεση» (2011)
«Δούλες’ Ζαν Ζενέ» (2012)
2005-2006 : Βοηθός σκηνοθέτη του Γιώργου Κιμούλη στις θεατρικές παραστάσεις «Επιστατης» «Δον Ζουαν» στο Σύγχρονο θέατρο
 Τηλεοπτική εμπειρία:
2014: «Κλεμμένα Όνειρα» (Mega) σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Αρβανίτη στο ρόλο του σκηνοθέτη.
2012-2013: «Προσκυνητής» της Σοφίας Στάμου
Κινηματογράφος:
2014: «ΠΑΝδηΜΙΑ του Δημήτρη Πιατά.
2014: «Με σένα πλάι μου», συμμετοχή σε video clip της Κατερίνας Τερζοπούλου.

(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)