Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Η Μαριλένα Παππά απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Η Μαριλένα ήρθε μέσα στη νύχτα να μας κεράσει «Φεγγαροκουταλιές» και να μας θυμίσει ότι παρά τα τόσα που καθημερινά βιώνουμε, δεν παύουμε να ζούμε σ’ έναν πλανήτη που χαμογελά…



Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Αχ η ανεμελιά!

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Όλες οι κακές μάγισσες! Από μικρή είχα μια εμμονή!!

Τι είναι για εσάς οι φίλοι;
Το γέλιο μου, οι βόλτες μου κι ένα σωρό κουτσομπολίστικα απογεύματα στο αγαπημένο μας καφέ!

Τι θέση νομίζετε ότι έχετε σήμερα μέσα στην κοινωνία;
Δεν έχω ιδέα! Έτσι κι αλλιώς νομίζω ότι δεν «πολυκολλάω» στην ελληνική κοινωνία του σήμερα… (του 40 βαθμοί ,λιώνει το κορμί)

Ο «γείτονάς» σας, πιστεύετε ότι σας λέει αλήθειες ή σας ειρωνεύεται;
Δεν ασχολούμαι με ανθρώπους που δε με ενδιαφέρουν.

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει;
Αμέ! Αλλά δύσκολα θα τον επανατοποθετούσα στη θέση που είχε μέσα μου.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Την αυτοπειθαρχία μου.

Τι είναι για εσάς η δυστυχία;
Ό εγκλωβισμός σε ένα παρελθόν, σε ένα παρόν, σε ένα μέλλον.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Η βιασύνη.

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Πιστεύω στη μοίρα, αλλά πολύ περισσότερο στην προσπάθεια που καταβάλλει ο καθένας να την κατακτήσει. Προσπάθεια λοιπόν!

Τι είναι για εσάς η ευτυχία;
Μια βόλτα στην οδό Πιττάκη , το αγαπημένο μου τσάι latte, κάθε νέο φθινόπωρο , η αγάπη μου (κυρίως αυτή).

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας; Με καμμένα κέικ, με γέλια, με βραδινά σ' αγαπάω στα σκοτεινά. Με όλους τους υπαρκτούς και μη υπαρκτούς-για τους άλλους- τρόπους.

Έχετε κλάψει ποτέ στη ζωή σας;
Ουυυ!!!

Έχετε προδώσει ποτέ την εμπιστοσύνη του άλλου;
Αχ, δυστυχώς δεν είμαι τέλεια.

Έχετε μετανιώσει ποτέ για κάτι;
Ναι. Κυρίως για παλιούς μου εαυτούς.

Τι είναι για εσάς η απιστία; Φόρος τιμής, τρόπος ζωής ή μια άτυχη στιγμή;
Είναι κάτι που δε θα έκανα ποτέ.

Τι είναι αυτό που σας δίνει ενέργεια;
Ο κόσμος ο οποίος έχω διαλέξει να με περιτριγυρίζει. (κι η ελπίδα ότι κάποτε τα πράγματα θα γίνουν όπως ακριβώς τα θέλω)

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας; Και βέβαια! Όπως και η απαισιοδοξία. Όλα υπάρχουν, συνυπάρχουν. Σημασία έχει σε ποια σελίδα αφήνεις ανοιχτό το λεξικό σου.

Τι συναίσθημα σας δημιουργεί η καθημερινότητα;
Παλιά δυσφορία. Προσπαθούσα να βρω κίνητρα(καμιά φορά το προφανές , δεν είναι και δεδομένο). Όμως πολλά έχουν αλλάξει πλέον. Την αγαπάω την καθημερινότητα που βιώνω τα τελευταία χρόνια. Κι ας έχει γίνει δυσκολότερη. Μοιάζει πιο πολύ με εγώ.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Σκέφτομαι αλλά δε γράφω! Αναζητώ νέες ιδέες , ετοιμάζω διάφορες παρουσιάσεις για τα βιβλία μου κι ακόμα μία νέα έκδοση ενός βιβλίου που περιμένω πώς και πώς να το μοιραστώ με το αναγνωστικό κοινό. Τέλος από την ερχόμενη Κυριακή ξεκινάμε για δεύτερη χρονιά τα μαθήματα δημιουργικής γραφής για παιδιά στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Νέας Ιωνίας.

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Τον αυθορμητισμό μου.

Ποιο βιβλίο θα θέλατε να είχατε γράψει;
«Το αυγουστιάτικο φεγγάρι» της Βούλας Μάστορη.

Σε ποια ταινία θα θέλατε να ήσασταν πρωταγωνιστής;
Στη Μοντέρνα Σταχτοπούτα της Αλίκης. Τόσο αθώα, τόσο ξέγνοιαστα όλα.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
Το I want it that way των Backstreet boys (μου φέρνει αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων!)

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Ένα δαχτυλίδι που μου έχει κάνει δώρο η μαμά μου και ο σταυρός του καλού μου.

Ποιος είναι ο ιδανικός προορισμός για διακοπές;
Σημασία δεν έχει ο προορισμός (ούτε το ταξίδι, συγγνώμη Κώστα Καβάφη). Για μένα ιδανική είναι η παρέα.

Ποίο ταξίδι θα θέλατε να ξανακάνετε;
Αυτό του καλοκαιριού που πέρασε. Βόλτα με το τρένο στη μισή Ευρώπη. Απίστευτη κούραση, σύνορα, κόσμος, εναλλασσόμενα τοπία κι ένα σωρό στιγμές. Ηλιοβασίλεμα στο Μόναχο, ξημέρωμα στη Ρώμη και μία αυγουστιάτικη πανσέληνος στην Πράγα. (με την ιδανική παρέα)

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Εν είδει... (τη δανείζομαι)

Πως φαντάζεστε τον κόσμο από ψηλά;
Μικρό, τόσο που να χωράει σε μια ματιά.

Ποιο υπουργείο θα θέλατε να αναλάβετε και για ποιο λόγο;
Το προφανές! Υπουργείο Πολιτισμού. Θα ήθελα πολύ να αναδιαμορφώσω το εκπαιδευτικό σύστημα της Χώρας.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;

Τον αντικαπνιστικό.(ναι, ναι ξέρω είναι ήδη σε εφαρμογή...)
Ποιόν από τους πολιτικούς μας, θα θέλατε να τον δείτε ως ήρωα σε καρτούν;
Κανέναν.

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Τις δεύτερες σκέψεις.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Βάτραχος! (τουλάχιστον να έχω ως σκοπό ζωής μου το ιδανικό φιλί)

Πιστεύετε στα όνειρα;
Ναι! Πιο πολύ σ' αυτά που κάνω, παρά σ' αυτά που βλέπω.

Τι κάνετε πριν πέσετε το βράδυ για ύπνο;
Σκέφτομαι τη μέρα που πέρασε. Αα και βάζω ξυπνητήρι (κοιμάμαι πάντα αργά)!

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να μάθει σωστά ελληνικά. Να μην εγκλωβιστεί στα παρωχημένα. Να αλλάξει τον κόσμο…(μπορεί)



Γεννήθηκε στην Αθήνα του 1988 και έχει σπουδάσει Δημόσια Διοίκηση στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στην Ακαδημία Σπουδών Επικοινωνίας.
Έχει εκδώσει πέντε βιβλία, (Ο πλανήτης που χαμογελά/εκδόσεις Χατζηλάκος, Ο κύκλος των χαμένων εποχών/εκδόσεις Bookstars, Ερωτικές καταλήξεις/εκδόσεις Bookstars , Φεγγαροκουταλιές/εκδόσεις Αναζητήσεις, Ερωτικές επιστολές στον κύριο ΠΒ./εκδόσεις Bookstars) ενώ κείμενά της  έχουν φιλοξενηθεί σε πολλά blogs και sites.


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ & τον Παύλο Ανδριά)